Ткачова Марина Вікторівна
Педагогічний стаж: 7 років
Освіта: Харківський національний педагогічний університет
ім. Г.С. Сковороди (2009)
Спеціальність: Педагогіка і методика середньої освіти. Фізика.
Кваліфікація: викладач фізики, вчитель математики основної школи
Посада: вчитель фізики та математики ООЗ "Борівська ЗОШ І-ІІІ ст. №1 імені Героя Радянського Союзу В.С. Колісника"
Життєве кредо: Все в наших руках, тому ми не маємо права їх опускати.
Педагогічне кредо: Щоб мати право навчати, необхідно постійно навчатися самому. При цьому учневі необхідно віддавати не тільки певну суму знань, але і частинку своєї душі.
Підвищення кваліфікації: Харківська Академія Неперервної Освіти
(24 лютого – 4 квітня 2014 року, )
•Спеціаліст з інформаційних та комунікаційтих технологій (посвідчення № 527 від 4 квітня 2005 року)
•Проходження курсу за програмою Intel “Навчання для майбутнього” з використанням ІКТ при викладанні навчальних предметів відповідно до Державного стандарту освіти України (сертифікат № 130/ХНПУ від 6 жовтня 2007 р.)
Виступи, участь у ярмарку педагогічних ідей:
•Використання програми Power Point пакету Microsoft Office як основного елементу наочності під час уроків фізики.
•Реалізація виховного потенціалу уроків фізики і математики.
•Історія та сучасні погляди на теорію відносності.
•Використання моделей об'єктів, явищ та процесів для створення проблемно орієнтованих задач з фізики.
•Шляхи формування математичної компетентності учня.
•Особливості викладання фізики в 10-11 класах.
Науково-методична проблема: «Використання програми Power Point пакету Microsoft Office як основного елементу наочності під час уроків фізики з метою компетентнісно орієнтованого навчання учнів. Формування уявлення про прикладне значення математичних знань.»
Шляхи вирішення
•Мотивація навчальної діяльності учнів;
•Використання ІКТ та сучасних освітніх технологій;
•Реалізація компетентнісно орієнтованого навчання:
–Розвиток мовленнєвої компетентності учнів;
–Використання проблемно орієнтованих задач з метою формування математичної компетентності школярів;
–Формування графічної грамотності школярів та культури оформлення фізичних та математичних задач;
–Використання знань, набутих під час вивчення попередніх тем;
–Виготовлення елементів наочності.
|