Вівторок, 14.05.2024, 21:00
Сайт вчителя математики Гонтар Марини Вікторівни
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
дані про ШМО [1]
2017-2018 н.р. [5]
2018-2019 н.р. [16]
ШМО 2019-2020 н.р. [9]
ШМО 2019-2020 н.р.
Методичний кейс 2020-2021 [8]
ШМО 2021-2022 н.р. [3]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 26
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Методичне об'єднання » 2017-2018 н.р.

Аналіз роботи ШМО за 2016-2017 н.р.
26.06.2018, 13:57

Аналіз роботи ШМО вчителів фізики, математики та інформатики за 2016-2017 н.р.

У 2016-2017 н.р. ШМО вчителів математики, інформатики та фізики провело 5 планових засідань, на яких обговорювалися проблемні теми школи та шкільного методичного об’єднання. Крім тою, на засіданнях піднімалися та обговорювалися такі важливі питання:

  • вивчення вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів 8-х класів;
  • про організацію навчально-виховного процесу у 8-х класах загальноосвітніх навчальних закладів і вивчення базових дисциплін в основній школі;
  • навчально-методичне забезпечення та його ефективне використання в навчально-виховному процесі;
  • обмін досвідом з питань підвищення проектної діяльності учнів;
  • стан роботи з обдарованими дітьми та шляхи його вдосконалення;
  • підготовка та участь учнів школи в районних олімпіадах та конкурсах згідно з графіком;
  • учитель сучасної школи, методична майстерня;
  • стимулювання соціально-професійної мобільності учасників навчально-виховного процесу;
  • опрацювання нормативних матеріалів МОН України про підготовку та проведення ЗНО, ДПА;
  • нові навчальні програми учнів 8 класів;
  • проблеми формування мотивації навчальної діяльності школярів за сучасних умов;
  • результативність в олімпіадах;
  • вивчення нормативних документів МОН України про закінчення навчального року.
Обговорювалися питання практичного характеру: ведення предметних сторінок журналу, ведення зошитів, планування уроків, участь в олімпіадах, конкурсах. Вчителі відвідували й обговорювали переглянуті один в одного уроки, ділилися набутим практичним досвідом. Брали активну участь у олімпіадах, конкурсах.

Проведено тиждень фізики, математики та інформатики.

У 2016-2017 навчальному році педагоги, члени методичного об'єднання вчителів математики, фізики та інформатики працювали над вирішенням першочергових завдань та виховання учнів у сучасних умовах. Вся ця робота була спрямована на реалізацію основного питання: ««Впровадження компетентнісно орієнтованого навчання і виховання, створення умов для самореалізації учителя та учня» з урахуванням рівня організації навчально-виховного процесу, особливостей складу учнів, вчителів. Ця проблема органічно поєднується із запровадженням у практику роботи елементів змішаного навчання:
  • педагогічна майстерність як духовне спілкування вчителя з учнями на рефлексійній основі;
  • організація особистісно-орієнтованого навчання та майстерність вчителя в активізації пізнавальної діяльності учнів;
  • розвиток логічного мислення шлях до формування креативної особистості; майстерність учителя в активізації пізнавальної діяльності школярів на уроках математики, фізики;
  • застосування інформаційних технологій на уроках;
  • удосконалення форм і методів навчання на уроках.
Аналіз роботи показав, що вчителі за цей навчальний рік значно підвищили науково-теоретичний та методичний рівень викладання предметів, впроваджують в свою роботу нові форми, методи та технології, весь час знаходяться в творчому пошуку.

У процесі роботи виправдали себе такі форми як моделювання уроків, індивідуальна та групова робота із слабо встигаючими та обдарованими учнями, корекція знань учнів на основі діагностичної діяльності вчителя, розвиток здібностей і природних обдарувань учнів, підвищення в учнів мотивації до навчання, вирішення педагогічних ситуацій і завдань, розробка складних тем програми, ознайомлення вчителів із досягненнями психолог- педагогічної науки, прогресивним педагогічним досвідом, огляд новинок педагогічної та методичної літератури тощо.

Виходячи з аналізу підсумків навчально-виховного процесу за минулий навчальний рік, результатів діагностування педагогів, методичне об'єднання в наступному навчальному році працюватиме над вирішенням таких проблем:
  • вивчення та впровадження в практику досягнень психолого- педагогічної науки, прогресивного педагогічного досвіду; 
  • здійснення заходів, спрямованих до переходу на повни зміст, структуру навчання в середній школі;
  • використання задач прикладного характеру з метою формування математичних компетентностей учнів;
  • оволодіння навичками самоаналізу, інноваційними технологіями, найдосконалішими формами, методами та прийомами навчання учнів школи;
Члени методоб'єднання брали участь у обласному етапі ярмарку педагогічних ідей. Вчителі зміцнювали матеріальну базу кабінетів, працювали над поповненням кабінетів дидактичним матеріалом, наочністю. Усі вчителі виготовляють необхідний дидактичний матеріал. Вчителі-члени методоб’єднання активно займаються самоосвітою та самовдосконаленням. 

На канікулах вчителі школи та філій під керівництвом Кравцова Г.В. проводили з учнями практичні заняття «Основи алгоритмізації таа програмування».

Поряд з позитивними результатами в роботі методоб'єднання виявлені недоліки , а саме:
  1. Не досить активно впроваджуються інформаційні технології навчання, зокрема, на уроках математики, що пов’язано з відсутністю ІТ-оснащенням кабінетів математики;
  2. Низький рівень підготовки учасників обласного етапу предметних олімпіад (відсутність методичних рекомендацій ХАНО; шкільні програми рівню стандарт та академічного рівня не дозволяють дітям отримувати високі результати у ІІІ етапі предметних олімпіад);
  3.  Відсутня участь учнів в роботи МАН з фізики та математики;
  4. Невисокий рівень участі членів методоб'єднання в обласному ярмарку педагогічних ідей;
  5. З об'єктивних причин не ведеться гурткова робота.
Категорія: 2017-2018 н.р. | Додав: kaktus
Переглядів: 200 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Пошук
Калькулятор
Погода
Корисні посилання
Copyright MyCorp © 2024uCoz