Середа, 15.05.2024, 11:31
Сайт вчителя математики Гонтар Марини Вікторівни
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
дані про ШМО [1]
2017-2018 н.р. [5]
2018-2019 н.р. [16]
ШМО 2019-2020 н.р. [9]
ШМО 2019-2020 н.р.
Методичний кейс 2020-2021 [8]
ШМО 2021-2022 н.р. [3]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 26
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Методичне об'єднання » 2018-2019 н.р.

Аналіз роботи ШМО за І семестр 2018-2019 н.р.
24.01.2019, 18:47

Аналіз роботи ШМО вчителів 
математики, інформатики та фізики
 за І семестр 2018-2019 н.р.

Ткачова Марина Вікторівна,
керівник ШМО вчителів
фізики, математики та інформатики

Робота  спільного методичного об’єднання вчителів математики, інформатики та фізики базується на принципах дитиноцентризму, компетентнісно орієнтованого навчання.

Свою роботу методоб’єднання розпочало серпневим засіданням, де всі члени ШМО ознайомилися з аналізом  роботи ШМО за 2017-2018 н.р. та основними нормативними документами та методичними рекомендаціями, що стосуються викладання предметів у 2018-2019 н.р., було визначено пріоритетні напрямки роботи в 2017-2018 н.р.. Всього за І семестр 2018-2019 н.р. було проведено 1 планове та 2 позапланових засідання, на яких обговорювалися проблемні теми школи та шкільного методичного об’єднання.

Крім тою, на засіданнях піднімалися та обговорювалися такі важливі питання:

  • вивчення вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів;
  • про організацію навчально-виховного процесу у 10-х класах загальноосвітніх навчальних закладів і вивчення базових дисциплін в основній школі;
  • обмін досвідом з питань впровадження кейс-технологій;
  • стан роботи з обдарованими дітьми та шляхи його вдосконалення;
  • підготовка та участь учнів школи в предметних олімпіадах та конкурсах згідно з графіком;
  • опрацювання нормативних матеріалів МОН України про підготовку та проведення ЗНО, ДПА;
  • нові навчальні програми учнів 10х класів;
  • проблеми формування мотивації навчальної діяльності школярів за сучасних умов;
  • результативність в олімпіадах;
  • навчання учнів за формою ектерну.

Відповідно до Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади, турніри, конкурси з навчальних предметів, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт, олімпіади зі спеціальних дисциплін та конкурси фахової  майстерності,  затвердженого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 22.09.2011 № 1099, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.11.2011 за № 1318/20056 (зі змінами) та Правил проведення І, ІІ, ІІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів у Харківській області, затверджених наказом Головного управління освіти і науки Харківської обласної державної адміністрації від 25.04.2012 № 241, зареєстрованих у Головному управлінні юстиції у Харківській області 14.06.2012 за № 42/1405,  на виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 19.08.2016 № 1006 «Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів з навчальних предметів у 2016/2017 навчальному році», наказу Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації від 22.12.2016 р. № 500  «Про проведення І-ІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів у Харківській області у 2016/2017 навчальному році»,  наказу відділу освіти Борівської райдержадміністрації від 03.10.2016 року №276 «Про проведення І-ІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів у Борівському районі у 2016/2017 навчальному році», з метою виявлення й підтримки інтелектуально та творчо обдарованої молоді, створення умов для самореалізації творчої особистості в сучасному суспільстві, згідно з графіком проведення у м. Харкові та Харківській області І (шкільного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів у 2016/2017 навчальному році, з 05.10. по 25.10.2016 року в усіх філіях закладу було організовано та проведено І (шкільний) етап олімпіади, в якому взяли участь: математика –  70 учнів, фізика – 52 учні.

За їх результатами проводилася робота з підготовки переможців І етапу до участі в районних предметних олімпіадах (додаткові заняття, тренінги, консультації тощо).

 

ПІП учня

Клас

ПІП вчителя, що готує учня

  1.  

математика

Кривошея Богдан Олександрович

7

Малахова Т.А.

  1.  

Мальваний Богдан Валентинович

7

Мальована Н.В.

  1.  

Янковський Юрій

7-А

Чайка О.М

  1.  

Маковецький Дмитро Сергійович

7

Задорожна Т.В.

  1.  

Самойлов Владислав Владиславович

8-А

Чайка О.М

  1.  

Овсова Аліна Олександрівна

8

Мальована Н.В.

  1.  

Кожетов Богдан Віталійович

8

Задорожна Т.В.

  1.  

Шаповалова Валерія Сергіївна

8

Курочка О.Ю.

  1.  

Бухало Олександр Миколайович

8

Курочка О.Ю.

  1.  

Гелуненко Владислав Вікторович

9-Б

Черевань Т.В.

  1.  

Сухина Тетяна Валеріївна

9

Малахова Т.А.

  1.  

Гарна Уляна Юріївна

10-Б

Черевань Т.В.

  1.  

Кавун Вадим Володимирович

10-Б

Черевань Т.В.

  1.  

Кисіль Микита Іванович

11-Б

Ткачова М.В.

  1.  

Короткова Каріна Ігорівна

11-Б

Ткачова М.В.

  1.  

фізика

Мальований Богдан Валентинович

7

Бурлачка Л.А.

  1.  

Довженко Вікторія Сергіївна

7

Тертишна Т.О.

  1.  

Давиденко Аріна

7

Ткаченко О.В.

  1.  

Муренець Росана

7

Макогон О.С.

  1.  

Котельнікова Поліна Олексіївна

8

Тертишна Т.О.

  1.  

Семьонов Микола

8

Макогон О.С.

  1.  

Ткачов Денис

9-Б

Ткаченко О.В.

  1.  

Боровінська Аліса

9-Б

Ткаченко О.В.

  1.  

Ромазанова Рената Равілівна

9

Тертишна Т.О.

  1.  

Гой Олександра

9

Макогон О.С.

  1.  

Алещенко Дар’я Олексіївна

10-Б

Ткаченко О.В.

  1.  

Сальник Аліна Андріївна

10-Б

Ткаченко О.В.

  1.  

Короткова Каріна Ігорівна

11-Б

Ткаченко О.В.

  1.  

Помелуйко Денис Андрійович

11-Б

Ткаченко О.В.

Член ШМО Кравцов Г.В. з учнем 11-Б класу Помелуйком Денисом  прийняли участь у настановній конференції шкільного осередку МАН. Наразі вони продовжують роботу над науково-дослідницькою роботою на тему «Аналіз веб-ресурсів для навчання програмуванню».

Всі члени МО займалися самоосвітньою діяльністю та сомовдосконаленням, працювали над підвищенням своєї педагогічної майстерності та вивченням ефективного досвіду колег, відвідуванням вебінарів тощо. Крім того ефективно впроваджують в свою роботу нові форми, методи та технології, весь час знаходяться в творчому пошуку.

З 10 по 20 грудня було проведено тиждень МІФ (математика, інформатика, фізика). Позаурочні заходи були не лише пізнавальними та цікавими для учнів, а і формували прикладне значення фізичних та математичних знань, і зокрема цифрової компетентності учнів.

На уроках та факультативних заняттях проводиться робота з підготовки учнів 11х класів до ЗНО. У вересні 2018 року учнів було ознайомлено з формами тестових завдань та з програмою ЗНО з математики, вимогами до їх розв’язку та критеріями до їх оцінювання. Постійно проводилося ознайомлення з варіантами онлайн-курсів з підготовки до ЗНО з математики, проводиться робота з мотивації учнів до самостійної підготовки до ЗНО, індивідуальна робота з проблемних питань, що виникли в учнів під час самопідготовки до ЗНО. Учні ознайомлені з різницею ЗНО та ДПА з математики. Протягом І семестру частково були опрацьовані завдання тестування попередніх років.

 

Виходячи з аналізу підсумків освітнього процесу та роботи шкільного методичного об’єднання за минулий навчальний рік, можна зробити висновок, що ШМО працює на достатньому рівні, але, звичайно, є певні недоліки, над якими треба більш ретельно працювати. Наразі ШМО продовжує працювати за визначеними пріоритетними напрямками діяльності та завданнями, що були поставлені на 2018-2019 навчальний рік.

Категорія: 2018-2019 н.р. | Додав: kaktus
Переглядів: 170 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Пошук
Калькулятор
Погода
Корисні посилання
Copyright MyCorp © 2024uCoz