ООЗ "Борівська ЗОШ І-ІІІ ст.№1
імені Героя Радянського Союзу В.С.Колісника" та його філій
ПРОТОКОЛ
від 31.08.2020 року №1
спільного засідання методичного кейсу
вчителів математики, фізики та інформатики
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
- Про структуру МК. (доповідач – Ткаченко О.В., секретар МК)
- Ознайомлення з планом роботи МК на 2020-2021 н.р. 2020-2021 навчальний рік - рік математики. (доповідач – Ткачова М.В., керівник МК)
- Ознайомлення з переліком навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2020-2021 н.р. (доповідач – Ткачова М.В., керівник МК)
- Ознайомлення з інструктивно-методичними рекомендаціями МОНУ щодо викладання предметів у 2020-2021 н.р. (доповідач – Ткачова М.В., керівник МК)
- Ознайомлення з методичними рекомендаціями МОНУ щодо дистанційного навчання. (доповідач – Ткачова М.В., керівник МК)
- Ознайомлення з інструкцією з ведення предметних сторінок класного журналу у 2020-2021 н.р. (доповідач – Ткачова М.В., керівник МК)
- Ознайомлення з інструкцією з ведення електронного журналу у 2020-2021 н.р. (доповідач – Кравцов Г.В., член МК)
- Про критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у 2020-2021 н.р. (доповідач – Ткачова М.В., керівник МК)
- Формування інструктивно-методичних рекомендацій МК щодо ведення зошитів та підсумкове оцінювання по предметах у 2020-2021 н.р. (доповідач – Ткачова М.В., керівник МК)
- Організація роботи з обдарованими дітьми. (доповідач – Ткачова М.В., керівник МК)
- Організація проведення І етапу предметних олімпіад. (доповідач – Ткачова М.В., керівник МК)
- Коригувальне навчання на початку навчального року. (доповідач – Ткачова М.В., керівник МК)
- Розгляд календарно-тематичного планування на І семестр (доповідач – Ткачова М.В., керівник МК)
- Формування ключових компетентностей на уроках фізики, математики та інформатики. (доповідач – Ткачова М.В., керівник МК)
- PISA-2021. (доповідач – Ткачова М.В., керівник МК)
- Продовження впровадження елементів STEM-освіти в 2020-2021 н.р. (доповідач – Ткачова М.В., керівник МК)
- Різне
Повний текст протоколу можна переглянути тут
|