Вівторок, 14.05.2024, 08:33
Сайт вчителя математики Гонтар Марини Вікторівни
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
дані про ШМО [1]
2017-2018 н.р. [5]
2018-2019 н.р. [16]
ШМО 2019-2020 н.р. [9]
ШМО 2019-2020 н.р.
Методичний кейс 2020-2021 [8]
ШМО 2021-2022 н.р. [3]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 26
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Методичне об'єднання » Методичний кейс 2020-2021

Засідання №3 від 21.10.2020 р.
15.11.2020, 12:45

Окружний опорний заклад "Борівська ЗОШ І-ІІІ ст.№1

Борівської районної ради Харківської області

імені Героя Радянського Союзу В.С.Колісника" та його філій

Борівської районної ради Харківської області

 

ПРОТОКОЛ

 від  21.10.2020 року №3

спільного засідання методичного кейсу

вчителів математики, фізики та інформатики

 

Керівник ШМО ― М.В. Ткачова

Секретар – О.В. Ткаченко

 

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

  1. Про можливості організації дистанційного навчання уроків математики, фізики та інформатики (доповідач – Ткачова М.В., керівник ШМО)
  2. Різне

 

 

ХІД ЗАСІДАННЯ

 

1. СЛУХАЛИ:

Ткачову М.В., керівника ШМО, – Про можливості організації дистанційного навчання уроків математики, фізики та інформатики.

Марина Вікторівна повідомила, що існує дві форми організації дистанційного навчання: синхронна і асинхронна. І завдання поточного засідання методичного кейсу – визначити пріоритетну форму роботи вчителів математики, фізики та інформатики у разі дистанційного навчання. Але для цього необхідно враховувати не лише власне технічне забезпечення, а і можливості учнів.

 

ВИСТУПИЛИ:

    1. Черевань Т.В., яка наголосила, що не всі класи мають відповідне технічне забезпечення для організації онлайн-уроків та прямих трансляцій. Крім того, є чималий відсоток учнів, які не мають постійного особистого (або і взагалі ніякого) доступу до інтернету.
    2. Чайка О.М., яка довела до відома, що відповідно до рекомендацій психологів та методистів онлайн-урок може тривати не більш як 25-30 хв (і це для учнів 10-11 класів), а понад 50% часу учні мають витрачати на самостійне опанування навчального матеріалу. Також Олена Миколаївна вказала, що у випадку організації синхронного дистанційного навчання (за допомогою платформ Zoom, Google Meet тощо) вчитель буде змушений виконувати подвійну роботу: організувати онлайн-урок для одної частини класу і офлайн-урок для іншої частини (учні, що не мають відповідних технічних можливостей, або не мають доступ у зв’язку з тим, що висне інтернет або сервер).

Але проведення самостійних та контрольних має відбуватися синхронно, і не обов’язково у форматі онлайн, та мають бути обмежені у часі.

    1. Ткаченко О.В., яка нагадала про можливість використання вже готових відеозаписів уроків на YouTube. Крім того, створення власних відеозаписів вимагає наявність якісного оснащення (дошка і камера з високою роздільною здатністю, графічний планшет тощо) та помічника-оператора. До того ж вчитель має опанувати вміння монтажу відео.
    2. Носик С.П., який зазначив, що для організації дистанційного навчання є різні платформи, але більшість із них мають певні недоліки. Зокрема:
    • платформа «Мій клас» платна;
    • платформи Zoom, Google Meet, Google Classroom, Google Диск, Skype вимагають створення аккаунту та встановлення спеціальних додатків, на які не вистачає пам’яті смартфона.
    1. Ткачова М.В., яка додала до попереднього виступу, що навесні у додатку Google Classroom у класах реєструвалися сторонні особи, а учні вказували часто не своє ім’я, а використовували ніки (Prinzessa, Raklo Play, A4, kraken0233 тощо), що ускладнювало їхню аутоінтефікацію.

Також різні вчителі працювали за допомогою різних платформ, що ускладнювало роботу дітей та контроль з боку батьків.

Отже, для організації дистанційного навчання необхідно обрати єдину платформу для всього навчального закладу. Для цього Марина Вікторівна запропонувала використати сайт «Нові знання», який має у цьому плані певні переваги, а саме:

  • Вчителі та учні школи вже працюють на NZ.UA;
  • Платформа не потребує встановлення додатку, доступна на ПК та телефоні;
  • Забезпечує зворотній зв’язок (приватні повідомлення, а у дистанційних завданнях можна надсилати текст, посилання, файли різних типів);
  • Всі учасники освітнього процесу вже зареєстровані, тому реєстрація сторонніх осіб чи реєстрація під ніками виключена.

До того ж робота має бути організована відповідно до розкладу уроків. Але не виключена можливість давати завдання відразу на кілька уроків відповідно до плану. Також виникає необхідність встановити час для індивідуальних та групових консультацій, який не виходитиме за певні межі.

Проте є ще певні питання: Як оцінювати учнів, якщо формування вмінь розв’язувати завдання високого рівня під час дистанційного навчання обмежене? Як організувати змішане навчання у випускних класів без поділу на групи щоб не зіткнутися з подвійною роботою?

 

 

УХВАЛИЛИ:

На методичну раду винести наступні пропозиції:

  1. Для організації дистанційного навчання запропонувати платформу «Нові знання».
  2. Запропонувати проводити навчання у асинхронному форматі.
  3. Для організації дистанційного навчання запропонувати використовувати вже готові відео уроки, але по можливості створювати і власні.
  4. Запропонувати організувати роботу відповідно до розкладу уроків. Але не виключати можливість давати завдання відразу на кілька уроків відповідно до плану.
  5. Запропонувати встановити час для індивідуальних та групових консультацій, який не виходитиме за певні межі.
  6. Запропонувати проведення самостійних та контрольних робіт синхронно (тобто з обмеженням у часі), але не обов’язково у форматі онлайн.

 

 

2. Різне.

Категорія: Методичний кейс 2020-2021 | Додав: kaktus
Переглядів: 170 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Пошук
Калькулятор
Погода
Корисні посилання
Copyright MyCorp © 2024uCoz