Понеділок, 29.04.2024, 00:26
Сайт вчителя математики Гонтар Марини Вікторівни
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
дані про ШМО [1]
2017-2018 н.р. [5]
2018-2019 н.р. [16]
ШМО 2019-2020 н.р. [9]
ШМО 2019-2020 н.р.
Методичний кейс 2020-2021 [8]
ШМО 2021-2022 н.р. [3]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 26
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Методичне об'єднання » ШМО 2019-2020 н.р.

Аналіз роботи ШМО за І семестр 2019-2020 навчального року
09.01.2020, 17:36

Звіт про роботу методичного об’єднання
вчителів фізики, математики та інформатики
за І семестр 2019-2020 навчального року

 

Керівник ШМО вчителів
фізики, математики та
інформатики
Ткачова М.В.

 

Протягом І семестру було проведено два засідання ШМО вчителів фізики, математики та інформатики відповідно до плану роботи на рік. Зокрема було розглянуто наступні питання:

  1. Ознайомлення з переліком навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2019-2020 н.р.
  2. Ознайомлення з інструктивно-методичними рекомендаціями МОНУ щодо викладання предметів у 2019-2020 н.р.
  3. Ознайомлення з інструкцією з ведення предметних сторінок класного журналу та з критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів у 2019-2020  н.р.
  4. STEM-завдання та КЕЙС-методи на уроках фізики 
  5. Сучасні педагогічні технології на уроках математики
  6. Технологія WEB-КВЕСТ на уроках математики
  7. Дидактичні ігри як засіб розвитку творчих здібностей на уроках математики.
  8. Зовнішнє незалежне оцінювання – 2020.

 

На виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 06.08.2019 № 1077 «Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів з навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році», наказу Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації від 03.10.2019 № 245 «Про проведення ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів у Харківській області у 2018/2019 навчальному році», відповідно до Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади, турніри, конкурси з навчальних предметів, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт, олімпіади зі спеціальних дисциплін та конкурси фахової майстерності, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 22 вересня 2011 р. № 1099, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17 листопада 2011 р. за № 1318/20056, наказу Відділу освіти Борівської РДА від 16.10.2019 №296 «Про проведення І, ІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів у Борівському районі у 2019/2020 навчальному році» було проведено відповідну організаційно-методичну роботу в осередку ШМО. А саме учасники методичного кешу розробили завдання для І етапу Всеукраїнських предметних олімпіад. Також було організовано та проведено І етап предметних олімпад, у якому взяли участь майже 100 учнів. За їх результатами переможців готували до участі у ІІ етапі олімпіад. Наразі ведеться підготовка учнів до ІІІ етапу олімпіад.

За результатами ІІ етапу маємо учасників обласного туру:

ПІБ учня

Клас

ПІБ учителя

К-т ь балів у ІІ етапі

Місце

Математика

1

Алєксандрова Світлана Сергіївна

8

Чайка О.М.

13

ІІІ

2

Чугай Даніїл Віталійович

8

Чайка О.М.

14

ІІ

3

Боровінська Аліса Ігорівна

10

Черевань Т.В.

14

ІІ

Фізика

4

Боровінська Аліса Ігорівна

10

Бурлачка Л.А

12

ІІІ

Інформатика

5

Носатий Назар Олександрович

7

Кравцов Г.В.

45

ІІ

6

Чугай Даніл Віталійович

8

Кравцов Г.В.

45,44

І

7

Івахненко Владислав Сергійович

10

Кравцов Г.В.

30

ІІ

Крім того, було організовано участь учнів школи у онлайн-олімпіадах.

Ведеться робота з обдарованими дітьми: диференційовані завдання, підготовка до олімпіад, робота в МАН.

З метою реалізації методичної теми «Розвиток пізнавальних інтересів та дослідницьких навичок шляхом формування уявлення про прикладне значення природничо-математичних знань та математичних компетентностей на основі педагогіки дитиноцентризму» під час освітнього процесу розв’язуються компетентнісно орієнтовані задачі у форматі ЗНО та PISA, впроваджується STEM-освіта та кейс-технології.

Систематично серед учнів 8-11 класів ведеться роз’яснювальна робота щодо ДПА і ЗНО. Ведеться ознайомлення вчителів з особливостями ЗНО з математики  за двома рівнями. Учнів було ознайомлено з формами тестових завдань та з програмою ЗНО з математики та фізики, вимогами до їх розв’язку та критеріями їх оцінювання. Постійно проводилося ознайомлення з варіантами онлайн-курсів з підготовки до ЗНО, проводиться робота з мотивації учнів до самостійної підготовки до ЗНО, індивідуальна робота з проблемних питань, що виникли в учнів під час самопідготовки до ЗНО. Учні ознайомлені з різницею ЗНО та ДПА. Протягом І семестру частково були опрацьовані завдання тестування попередніх років.

Вчителі-члени ШМО систематично працюють над самоосвітою, вивченням нормативних документів, впровадженням сучасних методів та технологій навчання, надають методичну допомогу один одному. Зокрема ведеться робота групи педагогів  з низьким результатами «Підвищення мотивації до професійного саморозвитку задля формування особистості , здатної до соціальної адаптації в суспільстві».

Крім того ефективно впроваджують в свою роботу нові форми, методи та технології, весь час знаходяться в творчому пошуку.

 

Виходячи з аналізу підсумків освітнього процесу та роботи шкільного методичного об’єднання за І семестр 2019-2020 навчального року, можна зробити висновок, що ШМО працює на достатньому рівні, але, звичайно, є певні недоліки, над якими треба більш ретельно працювати. Наразі ШМО продовжує працювати за визначеними пріоритетними напрямками діяльності та завданнями, що були поставлені на поточний навчальний рік.

Категорія: ШМО 2019-2020 н.р. | Додав: kaktus
Переглядів: 287 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Пошук
Калькулятор
Погода
Корисні посилання
Copyright MyCorp © 2024uCoz