Окружний опорний заклад "Борівська ЗОШ І-ІІІ ст.№1
Борівської районної ради Харківської області
імені Героя Радянського Союзу В.С.Колісника" та його філій
Борівської районної ради Харківської області
Протокол
від 19.06.2020 року №6
спільного засідання шкільного методичного об’єднання
вчителів математики, фізики та інформатики
Керівник ШМО ― М.В. Ткачова
Секретар – О.В. Ткаченко
Порядок денний:
- Про ДПА учнів 9-х класів (доповідач – керівник ШМО Ткачова М.В.).
- Про державну підсумкову атестацію учнів 11 - х класів (доповідач – керівник ШМО Ткачова М.В.).
- Про результати впровадження STEM-освіти (доповідач – керівник ШМО Ткачова М.В.).
- Моніторинг навчальної діяльності за рік (доповідач – керівник ШМО Ткачова М.В.).
- Про аналіз впровадження дистанційної освіти (доповідач – керівник ШМО Ткачова М.В.).
- Переваги і недоліки сервісу Google Classroom (доповідач – керівник ШМО Ткачова М.В.).
- Про аналіз роботи ШМО у 2019-2020 н.р. (доповідач – керівник ШМО Ткачова М.В.).
- Різне
Хід засідання
1. СЛУХАЛИ:
Ткачову М.В., керівника ШМО, – Про ДПА учнів 9-х класів у 2019-2020 н.р.
https://www.auc.org.ua/sites/default/files/sectors/u-137/5e81dece57463131999052.pdf
УХВАЛИЛИ:
Інформацію взяти до відома.
2. СЛУХАЛИ:
Ткачову М.В., керівника ШМО, – Про державну підсумкову атестацію учнів 11 - х класів у 2019-2020 н.р. Марина Вікторівна повідомила, що остаточну інформацію щодо ДПА для 11-х класів та ЗНО слід очікувати орієнтовно 22 червня 2020 року. Більше актуальної інформації можна отримати за посиланням https://testportal.gov.ua/zno-dpa-2/
УХВАЛИЛИ:
Інформацію взяти до відома.
3. СЛУХАЛИ:
Ткачову М.В., керівника ШМО, – Про результати впровадження STEM-освіти. Марина Віторівна повідомила, що вчителі-члени ШМО були учасниками шкільного STEM-проєкту, інформація про результати якого буде висвітлена на сайті школи.
УХВАЛИЛИ:
3.1. Інформацію взяти до відома.
3.2. Продовжити використання STEM-задач та STEM-проєктів у наступному навчальному році.
4. СЛУХАЛИ:
Ткачову М.В., керівника ШМО, – Про Моніторинг навчальної діяльності за 2019-2020 н.р.
Аналіз результативності навчальних досягнень.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1plDNuc4a45tC7vtiUChFAaqcvW1B3GXzX1czg19xaqM/edit#gid=643107650
УХВАЛИЛИ:
4.1. Інформацію взяти до відома.
4.2. У 2020-2021 н.р. дотримуватися вищевказаних порад для підвищення якості навчання учнів.
5. СЛУХАЛИ:
Ткачову М.В., керівника ШМО, – Про аналіз впровадження дистанційної освіти. Напередодні засідання було проведено опитування, під час аналізу результатів якого було з’ясовано наступне:
- Вчителі зіткнулися із проблемами мотивації навчання учнів за допомогою дистанційних методів.
- Лише незначний відсоток учнів забезпечений засобами для дистанційного онлайн-навчання, тому більш раціональним є впровадження саме офлайн-навчання.
- Найпопулярнішими платформами для дистанційного навчання виявилися Google-диск та Viber.
- Крім того вчителі використовували наступні сервіси: Google Classroom, На урок, Zoom, learningapp, Skipe.
- Для здійснення зворотного зв’язку також використовували електронну пошту, передачу роздрукованих завдань, соціальні мережі (facebook, instagram) та мобільні додатки (Телеграм).
- Дистанційне навчання сприяло підвищенню якості знань учнів, що, ймовірно, є ознакою несамостійності виконання робіт та використання сторонньої допомоги (допомога репетиторів та батьків, готові розв’язки, мобільні додатки тощо).
Крім того, на початку травня 2020 року МОН оприлюднило посібник з методичними рекомендаціями щодо організації дистанційного навчання у школі https://cutt.ly/Huc0mtv .
УХВАЛИЛИ:
Інформацію взяти до відома.
6. СЛУХАЛИ:
Ткачову М.В., керівника ШМО, – Про переваги і недоліки сервісу Google Classroom.
https://drive.google.com/file/d/1IbDaWJi9tKO9ybLFrZXbFgP85gjilYTq/view?usp=sharing
УХВАЛИЛИ:
Інформацію взяти до відома.
7. СЛУХАЛИ:
Ткачову М.В., керівника ШМО, – Про аналіз роботи ШМО у 2019-2020 н.р.
https://drive.google.com/file/d/1-SRTXtrXxCCI-PJ1jt23dtaqxrb-UHDy/view?usp=sharing
УХВАЛИЛИ:
Інформацію взяти до відома.
8. Різне.
Керівник ШМО /М.В. Ткачова/
Секретар /О.В. Ткаченко/
|