Місяць
|
Захід
|
Відпові-дальний
|
Прим.
|
Вересень
|
І. Засідання ШМО №1
- Ознайомлення з планом роботи ШМО на 2019-2020 н.р.
- Ознайомлення з переліком навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2019-2020 н.р.
- Ознайомлення з інструктивно-методичними рекомендаціями МОНУ щодо викладання предметів у 2019-2020 н.р.
- Ознайомлення з інструкцією з ведення предметних сторінок класного журналу та з критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів у 2019-2020 н.р.
- Організація роботи з обдарованими дітьми.
- Організація проведення І етапу предметних олімпіад.
- STEM-завдання та КЕЙС-методи на уроках фізики
- Сучасні педагогічні технології на уроках математики
- Технологія WEB-КВЕСТ на уроках математики
- Дидактичні ігри як засіб розвитку творчих здібностей на уроках математики
- Розгляд календарно-тематичного планування на І семестр.
- Різне
|
Ткачова М.В.
|
|
ІІ. Складення завдань для І етапу предметних олімпіад.
|
Ткачова М.В.
|
|
ІІІ. Планування роботи Школи молодого вчителя
|
Шкиль Т.І.
|
|
|
|
|
Жовтень
|
I. Організація і проведення І та ІІ етапів предметних олімпіад з математики, фізики, інформатики.
|
Всі члени
|
|
II. Самоосвітня діяльність
|
Всі члени
|
|
III. Участь у настановній конференції шкільного осередку МАН.
|
|
|
IV. Самоосвітня діяльність групи педагогів з низьким результатами «Підвищення мотивації до професійного саморозвитку задля формування особистості , здатної до соціальної адаптації в суспільстві»
|
Вчителі-початківці та група педагогів з низьким результатами
|
|
|
|
|
Листопад
|
I. Засідання №2
- Організація участі вчителів в обласному ярмарку педагогічних ідей. Ознайомлення з номінаціями , темами робіт.
- Зовнішнє незалежне оцінювання – 2020.
- Про організацію проведення предметного тижня.
- Різне.
|
Ткачова М.В.
|
|
II. Підготовка попередньої презентації педагогічного досвіду вчителів, що атестуються.
|
Вчителі, що атестуються
|
|
III. Методична палітра «Впровадження STEM-освіти»
|
Курочка О.Ю.
|
|
Грудень
|
I. Засідання педагогів-професіоналів «Підготовка учнів до ІІІ етапу предметних олімпіад»
|
Мальована Н.В.
|
|
II. Ярмарок педагогічних ідей і технологій. Підготовка матеріалів, редагування, оформлення, анотації, (протягом місяця)
|
Всі вчителі
|
|
III. Підготовка та проведення предметного тижня «МІФ: математика, інформатика, фізика»
|
Ткачова М.В.
|
|
ІV. Засідання ШМО №3
- Аналіз результатів І та ІІ етапів предметних олімпіад.
- Моніторинг навчальної діяльності (І семестр)
- Аналіз роботи ШМО за І семестр 2019-2020 н.р.
- Розгляд календарно-тематичного планування на ІІ семестр
- Різне
|
Ткачова М.В.
|
|
V. Коригування плану роботи ШМО на II семестр.
|
Ткачова М.В.
|
|
Січень
|
I. Ознайомлення з матеріалами ЕПД та методичними доробками вчителів, що атестуються.
|
Ткачова М.В., вчителі, що атестуються
|
|
II. Інтелектуальний діалог «STEMчи STEAM?»
|
Задорожна Т.В.
|
|
|
|
|
Лютий
|
I. Відкриті уроки вчителів, що атестуються.
|
Вчителі, що атестуються
|
|
II. Оформлення ЕПД.
|
Вчителі, що атестуються
|
|
III. Методична палітра «Етап рефлексії на уроках математики, фізики та інформатики»
|
Бурлачка Л.А.
|
|
ІV. Семінар вчителів математики на базі Борівської ЗОШ №2
|
Вчителі математики
|
|
Березень
|
I. Тренінг для вчителів, що потребують методичної допомоги «Підготовка до ДПА, ЗНО з математики»
|
Чайка О.М.
|
|
II. Засідання ШМО №4
- Про підготовку до ДПА учнів 9-х класів
- Про підготовку до ЗНО учнів 11 - х класів
- Про результати роботи педагогічних працівників, що атестуються у 2019-2020 н.р.
- Різне
|
Ткачова М.В.
|
|
Квітень
|
I. Імітаційно-ігровий практикум «Я роблю так (початкові етапи уроку)»
|
Всі вчителі
|
|
II. Круглий стіл «Застосування інноваційних методів роботи як засіб реалізації педагогіки-партнерства на уроках математики»
|
Вчителі-професіонали
|
|
Травень
|
I. Засідання ШМО №5
- Результати впровадження STEM-освіти Рекомендації на наступний навчальний рік
- Моніторинг навчальної діяльності (за рік)
- Аналіз роботи ШМО у 2019-2020 н.р. Рекомендації на наступний навчальний рік
- Різне
|
Ткачова М.В.
|
|