Неділя, 28.04.2024, 22:58
Сайт вчителя математики Гонтар Марини Вікторівни
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
дані про ШМО [1]
2017-2018 н.р. [5]
2018-2019 н.р. [16]
ШМО 2019-2020 н.р. [9]
ШМО 2019-2020 н.р.
Методичний кейс 2020-2021 [8]
ШМО 2021-2022 н.р. [3]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 26
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Методичне об'єднання » ШМО 2019-2020 н.р.

Засідання №4 від 10.01.2020 р.
16.01.2020, 19:37

Окружний опорний заклад "Борівська ЗОШ І-ІІІ ст.№1
Борівської районної ради Харківської області
імені Героя Радянського Союзу В.С.Колісника" та його філій
Борівської районної ради Харківської області

 

Протокол

 від  10.01.2020 року №4

спільного засідання шкільного методичного об’єднання
вчителів математики, фізики та інформатики

 

Керівник ШМО ― М.В. Ткачова

Секретар – О.В. Ткаченко

 

 

Порядок денний:

  1. Моніторинг навчальної діяльності за І семестр 2019-2020 н.р. (доповідач – Ткачова М.В., керівник ШМО)
  2. Аналіз роботи ШМО за І семестр 2019-2020 н.р. (доповідач – Ткачова М.В., керівник ШМО)
  3. Особливості ЗНО з математики у 2020 році. (доповідач – Черевань Т.В., член ШМО)
  4. Особливості ЗНО з фізики у 2020 році. (доповідач – Ткаченко О.В., член ШМО)
  5. Особливості ЗНО з математики у 2021 році. (доповідач – Чайка О.М., член ШМО)
  6. Розгляд календарно-тематичного планування на ІІ семестр. (всі вчителі-члени ШМО)
  7. Обмін педагогічним досвідом організації вступних та підсумкових етапів уроку (всі вчителі-члени ШМО).
  8. Усні вправи як засіб активації розумової діяльності на уроках математики. (доповідач – Мальована Н.В., член ШМО)
  9. Приклади завдань з математики у форматі тестування PISA.
    (доповідач – Чайка О.М., член ШМО)
  10. Різне

 

 

Хід засідання

 

1. СЛУХАЛИ:

Ткачову М.В., керівника ШМО, – Про моніторинг навчальної діяльності за І семестр 2019-2020 н.р.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Is3QlrkECH3CS1gAvkSvboL-ycc1O0l9arVEhi3GnJ8/edit#gid=643107650

 

УХВАЛИЛИ:

Інформацію взяти до відома.

 

2. СЛУХАЛИ:

Ткачову М.В., керівника ШМО, – Про аналіз роботи ШМО за І семестр 2019-2020 н.р.

https://cutt.ly/yrsDrPn

 

УХВАЛИЛИ:

2.1. Інформацію взяти до відома.

2.2. Всім членам МО продовжувати приймати активну участь у роботі методичного кешу.

 

3. СЛУХАЛИ:

Черевань Т.В., члена ШМО, – Про особливості ЗНО з математики у 2020 році.

Тетяна Вікторівна повідомила, що 21 травня 2020 року відбудеться зовнішнє незалежне оцінювання з математики.

Випускники закладів загальної середньої освіти можуть вибрати математику для проходження державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання.

Зміст сертифікаційної роботи з математики визначено Програмою зовнішнього незалежного оцінювання з математики, затвердженою Міністерством освіти і науки України.

http://testportal.gov.ua/progmath/

Сертифікаційна робота з математики налічує 35 завдань різних форм: з вибором однієї правильної відповіді (20 завдань), на встановлення відповідності (4 завдання), відкритої форми з короткою (8 завдань) та розгорнутою (3 завдання) відповіддю.

http://testportal.gov.ua/sertificatmath/

Визначення тестового бала здійснюється на основі схем нарахування балів за виконання завдань сертифікаційної роботи (подано в Характеристиці сертифікаційної роботи) та Критеріїв оцінювання завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю.

http://testportal.gov.ua/evaluationmath/

ВИСТУПИЛИ:

Чайка О.М., яка наголосила про важливість підготовки учнів до обов’язкового ЗНО з математики починаючи з 5-го класу.

УХВАЛИЛИ:

3.1. Інформацію взяти до відома.

3.2. Вчителям математики, які викладають у 11-х класах, довести вищевикладену інформацію до відома учнів випускних класів.

3.3. Всім членам МО впроваджувати завдання у форматі ЗНО починаючи з 5-го класу.

 

4. СЛУХАЛИ:

Ткаченко О.В., члена ШМО, – Про особливості ЗНО з фізики у 2020 році.

Олександра Вікторівна повідомила, що 28 травня 2020 року відбудеться зовнішнє незалежне оцінювання з фізики.

Випускники закладів загальної середньої освіти  можуть вибрати фізику як третій предмет для проходження державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання.

Зміст сертифікаційної роботи з фізики визначено Програмою зовнішнього незалежного оцінювання з фізики, затвердженою Міністерством освіти і науки України. Програму розроблено на основі чинних навчальних програм з фізики для закладів загальної середньої освіти.

http://testportal.gov.ua/progfiz/

Сертифікаційна робота з фізики налічує 38 завдань різних форм: з вибором однієї правильної відповіді (20 завдань), на встановлення відповідності («логічні пари») (4 завдання), відкритої форми з короткою відповіддю (14 завдань).

Визначення тестового бала здійснюється на основі схем нарахування балів за виконання завдань сертифікаційної роботи (подано в Характеристиці сертифікаційної роботи) та Критеріїв оцінювання завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю.

http://testportal.gov.ua/sertificatfiz/

УХВАЛИЛИ:

4.1. Інформацію взяти до відома.

4.2. Вчителям фізики, які викладають у 11-х класах, довести вищевикладену інформацію до відома учнів випускних класів.

4.3. Всім членам МО впроваджувати завдання у форматі ЗНО починаючи з 7-го класу.

 

5. СЛУХАЛИ:

Чайку О.М., члена ШМО, – Про особливості ЗНО з математики у 2021 році.

Олена Миколаївна повідомила, що у 2021 році випускники закладів освіти, які здобуватимуть повну загальну середню освіту, обов’язково складатимуть державну підсумкову атестацію у формі ЗНО з математики.

Зміст сертифікаційної роботи з математики визначатиметься Програмою зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання з математики, затвердженою Міністерством освіти і науки України.

Для проведення ДПА з математики у 2021 році буде розроблено два варіанти сертифікаційних робіт:

Випускники, які вивчали математику на рівні стандарту і не планують використовувати результати з математики для вступу до закладів вищої освіти, отримають тільки оцінку за шкалою 1–12 балів за виконання завдань сертифікаційної роботи рівня стандарту. Випускники, які вивчали математику на рівні стандарту і планують використовувати результати ЗНО з математики під час вступу до закладів вищої освіти, виконуватимуть усі завдання сертифікаційної роботи з математики рівня стандарту та профільного рівня, а як оцінка ДПА буде зараховано результат за виконання завдань 1-26, 30, 31. Такі учасники отримають результати за шкалою 1–12 балів (ДПА рівня стандарту) і 100-200 балів за рейтинговою шкалою зовнішнього незалежного оцінювання.

Випускники, які вивчали математику на профільному рівні, за виконання усіх завдань сертифікаційної роботи з математики рівня стандарту та профільного рівня отримають оцінку за шкалою 1–12 балів і 100-200 балів за рейтинговою шкалою зовнішнього незалежного оцінювання.

 

УХВАЛИЛИ:

5.1. Інформацію взяти до відома.

5.2. Вчителям математики, які викладають у 5-10 класах, довести вищевикладену інформацію до відома учнів 5-10 класів та їх класних керівників.

 

6. СЛУХАЛИ: Ткачову М.В., керівника ШМО, – Про Розгляд календарно-тематичного планування на ІІ семестр 2019-2020н.р.

Виступили:

6.1. Андрющук Ю.Д. про календарно-тематичного планування уроків математики та інформатики.

6.2. Бурлачка Л.А. про календарно-тематичного планування уроків фізики.

6.3. Тертишна Т.О. календарно-тематичного планування уроків алгебри та інформатики.

6.4. Кравцов Г.В. про календарно-тематичного планування уроків інформатики.

6.5. Курочка О.Ю. про календарно-тематичного планування уроків математики та інформатики.

6.6. Макогон О.С. про календарно-тематичного планування уроків фізики.

6.7. Мальована Н.В. про календарно-тематичного планування уроків математики та інформатики.

6.8. Ткаченко О.В. про календарно-тематичного планування уроків математики та фізики.

6.9. Ткачова М.В.. про календарно-тематичного планування уроків математики.

6.10. Чайка О.М.  про календарно-тематичного планування уроків математики.

6.11. Черевань Т.В. про календарно-тематичного планування уроків математики.

6.12. Шкиль Т.І. про календарно-тематичного планування уроків фізики та математики.

УХВАЛИЛИ: Календарно-тематичне планування вважати відповідним чинним програмі та методичним рекомендаціям МОНУ.

 

7. СЛУХАЛИ:

Ткачову М.В., керівника ШМО, – Про обмін педагогічним досвідом організації вступних етапів уроку (перевірка домашнього завдання, актуалізація опорних знань)

 

 

УХВАЛИЛИ:

Впроваджувати різні форми та методи організації вступних етапів уроку.

 

8. СЛУХАЛИ:

Мальовану Н.В., члена ШМО, – Про усні вправи як засіб активації розумової діяльності на уроках математики.

https://drive.google.com/open?id=1Iw9m4SUavsXBDozUneu1_HWkV4ZJveGp

https://drive.google.com/open?id=1-QrT5Y90evY8tBNHw9yD-p-Q-DJeni_A

 

УХВАЛИЛИ:

Інформацію взяти до відома.

 

9. СЛУХАЛИ:

Чайку О.М., члена ШМО, – Про приклади завдань з математики у форматі тестування PISA.

https://drive.google.com/open?id=1R2dFuTo7JtMA9EGuex2vG0DX1I-ExtAE

 

УХВАЛИЛИ:

Інформацію взяти до відома.

 

10. Різне.

 

 

Керівник ШМО ________ /М.В. Ткачова/

Секретар ________ /О.В. Ткаченко/

Категорія: ШМО 2019-2020 н.р. | Додав: kaktus
Переглядів: 187 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Пошук
Калькулятор
Погода
Корисні посилання
Copyright MyCorp © 2024uCoz