Окружний опорний заклад "Борівська ЗОШ І-ІІІ ст.№1
імені Героя Радянського Союзу В.С. Колісника
Борівської селищної ради" та його філії
ПРОТОКОЛ
від 27.10.2021 року №2
спільного засідання методичного об’єднання
вчителів математики, фізики та інформатики
Керівник МК ― М.В. Гонтар
Секретар – О.В. Ткаченко
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
- Аналіз результатів предметних олімпіад. (доповідач – Гонтар М.В., керівник МО)
- Організація участі вчителів в творчих конкурсах та проєктах. (доповідач – Гонтар М.В., керівник МО)
- Особливості зовнішнього незалежного оцінювання з математики у 2022 році. (доповідач – Чайка О.М., членкиня МО)
- Особливості зовнішнього незалежного оцінювання з фізики у 2022 році. (доповідач – Бурлачка Л.А., членкиня МО)
- Особливості освітніх програм Нової української школи. (Чайка О.М., членкиня МО)
- Розгляд календарно-тематичного планування уроків, що проводяться за індивідуальною формою навчання. (доповідач – Гонтар М.В., керівник МО)
- Різне.
ХІД ЗАСІДАННЯ
1. СЛУХАЛИ:
Гонтар МВ., керівника МО, – Про аналіз результатів предметних олімпіад. (Інформація додається)
УХВАЛИЛИ:
Відповідно до результатів І етапу Всеукраїнських предметних олімпіад сформувати заявку на участь команди ООЗ в ІІ етапі Всеукраїнських предметних учнівських олімпіад у 2021/2022 навчальному році.
2. СЛУХАЛИ:
Гонтар МВ., керівника МО, – Про організацію участі вчителів в творчих конкурсах та проєктах. Марина Вікторівна довела до відома всіх присутніх, що участь у творчих конкурсах та проєктах сприяє підвищенню рейтингу школи серед інших навчальних закладів району, підвищенню рівня педагогічної майстерності працівника освіти та враховується під час атестації. Отже, участь у конкурсах педагогічної майстерності («Учитель року», «Фестиваль добрих практик», робота МАН тощо) є одним з пріоритетних напрямів особистісного розвитку вчителя. Тому керівник ШМО запропонувала колегам ознайомитися з наступною інформацією та активізувати участь вчителів в творчих конкурсах та проєктах для освітян:
УХВАЛИЛИ:
- Всім членам МО ознайомитися з інформацією про творчі конкурси та проєкти для освітян та активізувати участь в них.
- Всім членам МО активізувати участь в творчих конкурсах та проєктах для освітян.
3. СЛУХАЛИ:
Чайку О.М., членкиню МО, – Про особливості зовнішнього незалежного оцінювання з математики у 2022 році (Інформація додається)
https://testportal.gov.ua/mathem/
ВИСТУПИЛИ:
Гонтар М.В., керівник МО, яка нагадала колегам, що програма ЗНО з математики містить матеріал починаючи з 5-го класу, програма ЗНО з фізики – з 7-го. Тому підготовку до незалежного оцінювання доцільно розпочинати з перших уроків. Зокрема формувати навики виконувати завдання з перевірки рівня володіння предметними компетентностями у форматі ЗНО.
УХВАЛИЛИ:
Інформацію взяти до відома.
4. СЛУХАЛИ:
Бурлачку Л.А., членкиню МО, – Про особливості зовнішнього незалежного оцінювання з математики у 2022 році (Інформація додається)
https://testportal.gov.ua/fiz/
УХВАЛИЛИ:
Інформацію взяти до відома.
5. СЛУХАЛИ:
Чайку О.М., членкиню МО, – Про особливості освітніх програм Нової української школи. (Інформація додається)
УХВАЛИЛИ:
-
- Інформацію взяти до відома.
- Всім членам МО ознайомитися зі структурою програм Нової української школи.
- На засіданні МО № 4 провести порівняльний аналіз програм Нової української школи.
6. СЛУХАЛИ:
Гонтар М.В., керівника МО, – Про розгляд календарно-тематичного планування уроків, що проводяться за індивідуальною формою навчання. Марина Вікторівна повідомила, що з 21 жовтня 2021 року здійснюється індивідуальне навчання учня 7-Б класу Ляпки Ярослава Геннадійовича за формою педагогічний патронаж. Тому для проведення цих уроків виникла необхідність розгляду календарно-тематичного планування уроків для Ляпки Ярослава, учня 7-Б класу, навчання за індивідуальною формою навчання (педагогічний патронаж).
ВИСТУПИЛИ:
- Гонтар М.В. з календарно-тематичним плануванням уроків алгебри та геометрії.
- Бурлачка Л.А. з календарно-тематичним плануванням уроків фізики.
- Кравцов Г.В. з календарно-тематичним плануванням уроків інформатики.
УХВАЛИЛИ:
Календарно-тематичне планування вважати відповідним чинним програмі та методичним рекомендаціям МОНУ.
7. Різне.
- Вправа «Ідеальний учень (пазли)»
- Задача на конкурс у спільноті школи у Facebook
Група туристів до підйому на гору рухалися 3 години зі швидкістю 5 км/год. На початку підйому вони рухалися зі швидкістю 3 км/год. Коли підйом став крутішим, то туристи почали йти ще повільніше. Діставшись вершини, група трохи перепочила, після чого почали спуск. Спускалися вони 10 км протягом 2 годин. Визначити середню швидкість підйому туристів.
Керівник МО __________ Марина Гонтар
Секретар _________ Олександра Ткаченко
|