Середа, 15.05.2024, 01:09
Сайт вчителя математики Гонтар Марини Вікторівни
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [11]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 26
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Мої статті

атестація 2019

Атестація 2019

А Н К Е Т Н І       Д А Н І
Загальні відомості

1. Прізвище, ім'я, по батькові Ткачова Марина Вікторівна

2. Дата народження: 04.11.1986 року

3. Домашня адреса: ***
4. Телефон ***
5. E-mail: ***

Освіта

6. Освіта: повна вища

7. Який навчальний заклад закінчила: Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди (2009 рік)

8. Фах за дипломом: Бакалавр педагогічної освіти, вчитель фізики та математики основної школи (2008). Педагіка і методика середньої освіти. Фізика. Магістр. (2009)

Службові відомості

9. Педагогічний стаж: 9 років

10. Посада: вчитель математики ООЗ «Борівська ЗОШ І-ІІІ ст. №1 імені Героя Радянського Союзу В.С. Колісника»

11. Методична проблема: «Розвиток пізнавальних інтересів та дослідницьких навичок шляхом формування уявлення про прикладне значення математичних знань та математичних компетентностей на основі педагогіки партнерства.»

12. Виховна проблема: «Виховання свідомого відношення до навчання та національно-свідомого світогляду в умовах педагогіки дитиноцентризму»

 

Підвищення кваліфікації

  • 23.04-18.05.2018 – курси підвищення кваліфікації вчителів «Математика. Фізика» , КВНЗ «ХАНО» (ПК 31584378/92/26)
  • 24.04.-19.05.2017 – тематичний спецкурс від КВНЗ «ХАНО» «Основи алгоритмізації та програмування» на базі ООЗ «Борівська ЗОШ І-ІІІ ст. №1»
  • 26.04.-17.05.2018 – тематичний спецкурс «Використання інтерактивних завдань для організації навчання природничо-математичних дисциплін засобами ІКТ» (КВНЗ «ХАНО»)

Методична робота

  • Керівник шкільного методичного об’єднання вчителів математики, фізики та інформатики (з 2017-2018 н.р.)
  • Оформлення кабінету математики
  • Ведення сайту http://myoffice.at.ua/
  • Створення циклу відео уроків на YouTube-каналі https://www.youtube.com/channel/UCfcpYGTQsbT9_Ig0SMig-Xg?view_as=subscriber 

Життєве кредо: Все в наших руках, тому ми не маємо права їх опускати.

Педагогічне кредо: Щоб мати право навчати, необхідно постійно навчатися самому. При цьому  учневі необхідно віддавати не тільки певну суму знань, але і частинку своєї душі.

 

Участь учнів у позакласних освітніх заходах:

  • Всешкільна вікторина «МІФ (математика, інформатика, фізика)» (спільно з Кравцовим Г.В., Чайкою О.М.)

· Усний журнал для учнів 5-6х класів «Видатні математичні постаті» (математика)

  • Математичний Брейн-ринг (для 10-11х класів, разом з Черевань Т.В.) тощо.
  •  «Кенгуру»
  • «Левеня»
  • онлайн-олімпіада «На Урок» (Бондаренко Анастасія, 6-Б клас – диплом І ступеня)
  • призери ІІ (районного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з математики, фізики та астрономії:

2014-2015 н.р

Математика

  1. Короткова Каріна 7-Б ІІІ місце
  2. Мащенко Василь 8-А ІІІ місце

 

Фізика

  1. Ладигін Ян 10 ІІІ місце
  2. Чуб Олександр 10 ІІІ місце
  3. Дідусенко Вікторія 9 клас Шийківська ЗОШ І місце
  4. Печена Карина 9 клас Шийківська ЗОШ ІІ місце
  5. Мельнікова Анюта 9А клас ІІ місце

2015-2016 н.р.

Математика

  1. Кисіль Микита 8Б – 1 місце
  2. Короткова Каріна 8Б – 2 місце

 

Астрономія

  1. Кравцова Анастасія 11 – 3 місце

2016-2017 н.р.

Астрономія

  1. Камянський Олександр 11-А

2017-2018 н.р.

Математика

  1. Кисіль Микита – 10-Б– 3 місце

2018-2019 н.р.

Математика

  1. Короткова Каріна 11-Б – 1 місце
  2. Кисіль Микита 11-Б – 2 місце

 

Рівень знань на ДПА та ЗНО:

 

2015-2016 н.р.

2016-2017 н.р

2017-2018 н.р.

Рівень навчальних досягнень учнів за результатами ДПА

сер. бал 6,74

якість знань 63%

сер. бал 6,69

якість знань 54%

сер. бал 7,0

якість знань 65%

Рівень навчальних досягнень учнів за результатами ЗНО

-

-

сер. бал 5,06

сер. бал 122

якість знань 12,5%

 

Відкриті заходи:

Урок «Множення вектора на число», 9-А клас -  2017-18 н.р. в ході шкільного проекту «День відкритих дверей»;

Урок «Формула Ньютона-Лейбніца», 11-Б клас – 18 січня 2019 року;

Фрагмент уроку «Розв’язування компетентнісно зорієнтованих задач», 6-А клас – 21 березня 2019 року, участь у педагогічному семінарі " Сучасна школа, сучасний вчитель, сучасний учень"

Доповідь «YouTube як засіб навчання», методичний практикум – 21 березня 2019 року, участь у педагогічному семінарі " Сучасна школа, сучасний вчитель, сучасний учень"

 

Приймала участь у педагогічних виставках-ярмарках педагогічних ідей та технологій: «Використання програми Power Point пакету Microsoft Office як основного елементу наочності під час уроків фізики», «Тестування на уроках астрономії». Подала методичну розробку для участі у «Фестивалі добрих практик» .

Має публікаці на платформах vseosvita.ua, schoollife.org.ua

Участь у роботі районного  методичного об’єднання вчителів математики:

2015-2016 н.р.

  1. Виступ на засіданні ШМО. Використання програми Power Point пакету Microsoft Office як основного елементу наочності під час уроків фізики
  2. Виступ на засіданні ШМО. Використання моделей об’єктів, явищ та процесів для створення проблемно-орієнтованих задач з фізики
  3. Виступ на засіданні ШМО. Історія виникнення та сучасні погляди на теорію відносності

2016-2017 н.р.

  1. Виступ на засіданні ШМО. Формування уявлення про прикладне значення математичних знань.
  2. Виступ на засіданні РМО. Використання тестових технологій в навчальному процесі. Тренінг «Розв’язування складних завдань ЗНО з фізики».

2017-2018 н.р.

  1. Виступ на засіданні РМО. Планування власної траєкторії розвитку. Фахова самоосвіта.

 

Участь у роботі ШМО

З 2017-2018 н.р. є керівником шкільного методичного об’єднання вчителів математики, фізики та інформатики ООЗ «Борівська загальноосвітня школа І – ІІІ ст. № 1 імені Героя Радянського Союзу В.С.Колісника» та його філій.

Самоосвіта

Професійна самоосвіта педагога – свідома діяльність з удосконалення своєї особистості як фахівця: адаптування своїх індивідуально неповторних якостей до вимог педагогічної діяльності, постійне підвищення професійної компетентності та неперервне вдосконалення якостей своєї особистості.

Мета самоосвіти полягає у розширенні загальнопедагогічних і психологічних знань з метою поширення й удосконалення методів навчання й виховання; підвищенні загальнокультурного рівня педагога; поглибленні предметних знань; оволодінні досягненнями педагогічної науки, передової педагогічної практики.

 

Участь у методичній роботі (форми та зміст заходів)

  1. Вивчення методик роботи по створенню та використанню QR-кодів в освітньому процесі
  2. Вивчення методик он-лайн роботи з навчання математики
  3. Вивчення методик використання youtube-каналу під час вивчення математики
  4. Перегляд вебінарів
  5. :Вивчення наукової, методичної та навчальної літератури
  6. Вивчення ефективного впровадження педагогічного досвіду

О П И С       Д О С В І Д У

Провідна наукова ідея: «Розвиток пізнавальних інтересів та дослідницьких навичок шляхом формування уявлення про прикладне значення математичних знань та математичних компетентностей на основі педагогіки партнерства.»

Мета: на аналізу педагогічного досвіду розглянути зміст розвитку пізнавальних інтересів та дослідницьких навичок учнів на уроках математики в основній та старшій школі і вплив на нього формування прикладного значення математичних знань та математичних компетентностей з впровадженням ідей педагогіки партнерства.

Завдання:

  • визначити роль прикладної спрямованості навчання математики у формуванні математичної компетентності учнів, розвитку їхніх пізнавальних інтересів та дослідницьких навичок;
  • пошук методів формування предметної математичної компетентності та реалізації прикладної спрямованості навчання математики;
  • вибір оптимальних методів з врахуванням індивідуальних та вікових особливостей учнів

 

Актуальність проблеми дослідження. У Концепції загальнoї середньoї oсвіти нагoлoшується, що найбільш слабким місцем у загальній підготовці школярів на сьогоднішній день залишається недостатня сформованість предметних математичних компетентностей. З огляду на те, що це повною мірою має бути врахованим і в організації математичної підготовки в загальноосвітніх закладах освіти, не можна не брати до уваги загальновизнаний факт: подолання існуючого формалізму у знаннях учнів потребує встановлення правильного співвідношення між теоретичним рівнем навчального матеріалу, розвитком логічного мислення та формуванням в учнів знань й умінь прикладного характеру.

Прикладна спрямованість навчання математики формує в учнів розуміння математики, як методу пізнання та перетворення оточуючого світу, який має розглядатися не тільки областю застосувань математики, а й невичерпним джерелом нових математичних ідей. Навчання математичного моделювання, застосування математичних знань до розв’язування задач прикладного змісту, що виникають поза межами математики і розв’язуються математичними методами, сприяє зміцненню мотивації навчання, системності, дієвості, гнучкості знань, стимулює пізнавальні інтереси учнів.

Важливою стороною проблеми активізації навчально-пізнавальної діяльності є насамперед соціальний аспект. У навчальній програмі з математики зазначено, що загальна середня освіта має забезпечувати розвиток та соціалізацію особистості учнів,  формування їхньої національної самосвідомості, загальної культури, світоглядних орієнтирів, екологічного стилю мислення і поведінки,  творчих здібностей, дослідницьких навичок і навичок життєзабезпечення, здатності до саморозвитку та самонавчання в умовах глобальних змін і викликів.

Крім того, варто зазначити про актуальність таких сучасних методик та технологій як розвиток критичного мислення і проблемне навчання, Case-технології,  коучинг, реалізація між предметних зв’язків, змішане навчання тощо, що є засобами формування уявлення про прикладне значення математичних знань та математичних компетентностей учнів, та стимулюють розвиток їхніх пізнавальних інтересів та дослідницьких навичок.

Об'єкт дослідження: зміст навчально-пізнавального процесу на уроках математики середньої та старшої школи.

Предмет дослідження: задачі практичного змісту як засіб формування математичної компетентності учнів .

Категорія: Мої статті | Додав: kaktus (29.03.2019)
Переглядів: 262 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Пошук
Калькулятор
Погода
Корисні посилання
Copyright MyCorp © 2024uCoz