Атестація 2019
А Н К Е Т Н І Д А Н І
Загальні відомості
1. Прізвище, ім'я, по батькові Ткачова Марина Вікторівна
2. Дата народження: 04.11.1986 року
3. Домашня адреса: ***
4. Телефон ***
5. E-mail: ***
Освіта
6. Освіта: повна вища
7. Який навчальний заклад закінчила: Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди (2009 рік)
8. Фах за дипломом: Бакалавр педагогічної освіти, вчитель фізики та математики основної школи (2008). Педагіка і методика середньої освіти. Фізика. Магістр. (2009)
Службові відомості
9. Педагогічний стаж: 9 років
10. Посада: вчитель математики ООЗ «Борівська ЗОШ І-ІІІ ст. №1 імені Героя Радянського Союзу В.С. Колісника»
11. Методична проблема: «Розвиток пізнавальних інтересів та дослідницьких навичок шляхом формування уявлення про прикладне значення математичних знань та математичних компетентностей на основі педагогіки партнерства.»
12. Виховна проблема: «Виховання свідомого відношення до навчання та національно-свідомого світогляду в умовах педагогіки дитиноцентризму»
Підвищення кваліфікації
- 23.04-18.05.2018 – курси підвищення кваліфікації вчителів «Математика. Фізика» , КВНЗ «ХАНО» (ПК 31584378/92/26)
- 24.04.-19.05.2017 – тематичний спецкурс від КВНЗ «ХАНО» «Основи алгоритмізації та програмування» на базі ООЗ «Борівська ЗОШ І-ІІІ ст. №1»
- 26.04.-17.05.2018 – тематичний спецкурс «Використання інтерактивних завдань для організації навчання природничо-математичних дисциплін засобами ІКТ» (КВНЗ «ХАНО»)
Методична робота
- Керівник шкільного методичного об’єднання вчителів математики, фізики та інформатики (з 2017-2018 н.р.)
- Оформлення кабінету математики
- Ведення сайту http://myoffice.at.ua/
- Створення циклу відео уроків на YouTube-каналі https://www.youtube.com/channel/UCfcpYGTQsbT9_Ig0SMig-Xg?view_as=subscriber
Життєве кредо: Все в наших руках, тому ми не маємо права їх опускати.
Педагогічне кредо: Щоб мати право навчати, необхідно постійно навчатися самому. При цьому учневі необхідно віддавати не тільки певну суму знань, але і частинку своєї душі.
Участь учнів у позакласних освітніх заходах:
- Всешкільна вікторина «МІФ (математика, інформатика, фізика)» (спільно з Кравцовим Г.В., Чайкою О.М.)
· Усний журнал для учнів 5-6х класів «Видатні математичні постаті» (математика)
- Математичний Брейн-ринг (для 10-11х класів, разом з Черевань Т.В.) тощо.
- «Кенгуру»
- «Левеня»
- онлайн-олімпіада «На Урок» (Бондаренко Анастасія, 6-Б клас – диплом І ступеня)
- призери ІІ (районного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з математики, фізики та астрономії:
2014-2015 н.р
|
Математика
|
- Короткова Каріна 7-Б ІІІ місце
- Мащенко Василь 8-А ІІІ місце
|
|
Фізика
|
- Ладигін Ян 10 ІІІ місце
- Чуб Олександр 10 ІІІ місце
- Дідусенко Вікторія 9 клас Шийківська ЗОШ І місце
- Печена Карина 9 клас Шийківська ЗОШ ІІ місце
- Мельнікова Анюта 9А клас ІІ місце
|
2015-2016 н.р.
|
Математика
|
- Кисіль Микита 8Б – 1 місце
- Короткова Каріна 8Б – 2 місце
|
|
Астрономія
|
- Кравцова Анастасія 11 – 3 місце
|
2016-2017 н.р.
|
Астрономія
|
- Камянський Олександр 11-А
|
2017-2018 н.р.
|
Математика
|
- Кисіль Микита – 10-Б– 3 місце
|
2018-2019 н.р.
|
Математика
|
- Короткова Каріна 11-Б – 1 місце
- Кисіль Микита 11-Б – 2 місце
|
Рівень знань на ДПА та ЗНО:
|
2015-2016 н.р.
|
2016-2017 н.р
|
2017-2018 н.р.
|
Рівень навчальних досягнень учнів за результатами ДПА
|
сер. бал 6,74
якість знань 63%
|
сер. бал 6,69
якість знань 54%
|
сер. бал 7,0
якість знань 65%
|
Рівень навчальних досягнень учнів за результатами ЗНО
|
-
|
-
|
сер. бал 5,06
сер. бал 122
якість знань 12,5%
|
Відкриті заходи:
Урок «Множення вектора на число», 9-А клас - 2017-18 н.р. в ході шкільного проекту «День відкритих дверей»;
Урок «Формула Ньютона-Лейбніца», 11-Б клас – 18 січня 2019 року;
Фрагмент уроку «Розв’язування компетентнісно зорієнтованих задач», 6-А клас – 21 березня 2019 року, участь у педагогічному семінарі " Сучасна школа, сучасний вчитель, сучасний учень"
Доповідь «YouTube як засіб навчання», методичний практикум – 21 березня 2019 року, участь у педагогічному семінарі " Сучасна школа, сучасний вчитель, сучасний учень"
Приймала участь у педагогічних виставках-ярмарках педагогічних ідей та технологій: «Використання програми Power Point пакету Microsoft Office як основного елементу наочності під час уроків фізики», «Тестування на уроках астрономії». Подала методичну розробку для участі у «Фестивалі добрих практик» .
Має публікаці на платформах vseosvita.ua, schoollife.org.ua
Участь у роботі районного методичного об’єднання вчителів математики:
2015-2016 н.р.
|
- Виступ на засіданні ШМО. Використання програми Power Point пакету Microsoft Office як основного елементу наочності під час уроків фізики
- Виступ на засіданні ШМО. Використання моделей об’єктів, явищ та процесів для створення проблемно-орієнтованих задач з фізики
- Виступ на засіданні ШМО. Історія виникнення та сучасні погляди на теорію відносності
|
2016-2017 н.р.
|
- Виступ на засіданні ШМО. Формування уявлення про прикладне значення математичних знань.
- Виступ на засіданні РМО. Використання тестових технологій в навчальному процесі. Тренінг «Розв’язування складних завдань ЗНО з фізики».
|
2017-2018 н.р.
|
- Виступ на засіданні РМО. Планування власної траєкторії розвитку. Фахова самоосвіта.
|
Участь у роботі ШМО
З 2017-2018 н.р. є керівником шкільного методичного об’єднання вчителів математики, фізики та інформатики ООЗ «Борівська загальноосвітня школа І – ІІІ ст. № 1 імені Героя Радянського Союзу В.С.Колісника» та його філій.
Самоосвіта
Професійна самоосвіта педагога – свідома діяльність з удосконалення своєї особистості як фахівця: адаптування своїх індивідуально неповторних якостей до вимог педагогічної діяльності, постійне підвищення професійної компетентності та неперервне вдосконалення якостей своєї особистості.
Мета самоосвіти полягає у розширенні загальнопедагогічних і психологічних знань з метою поширення й удосконалення методів навчання й виховання; підвищенні загальнокультурного рівня педагога; поглибленні предметних знань; оволодінні досягненнями педагогічної науки, передової педагогічної практики.
Участь у методичній роботі (форми та зміст заходів)
- Вивчення методик роботи по створенню та використанню QR-кодів в освітньому процесі
- Вивчення методик он-лайн роботи з навчання математики
- Вивчення методик використання youtube-каналу під час вивчення математики
- Перегляд вебінарів
- :Вивчення наукової, методичної та навчальної літератури
- Вивчення ефективного впровадження педагогічного досвіду
О П И С Д О С В І Д У
Провідна наукова ідея: «Розвиток пізнавальних інтересів та дослідницьких навичок шляхом формування уявлення про прикладне значення математичних знань та математичних компетентностей на основі педагогіки партнерства.»
Мета: на аналізу педагогічного досвіду розглянути зміст розвитку пізнавальних інтересів та дослідницьких навичок учнів на уроках математики в основній та старшій школі і вплив на нього формування прикладного значення математичних знань та математичних компетентностей з впровадженням ідей педагогіки партнерства.
Завдання:
- визначити роль прикладної спрямованості навчання математики у формуванні математичної компетентності учнів, розвитку їхніх пізнавальних інтересів та дослідницьких навичок;
- пошук методів формування предметної математичної компетентності та реалізації прикладної спрямованості навчання математики;
- вибір оптимальних методів з врахуванням індивідуальних та вікових особливостей учнів
Актуальність проблеми дослідження. У Концепції загальнoї середньoї oсвіти нагoлoшується, що найбільш слабким місцем у загальній підготовці школярів на сьогоднішній день залишається недостатня сформованість предметних математичних компетентностей. З огляду на те, що це повною мірою має бути врахованим і в організації математичної підготовки в загальноосвітніх закладах освіти, не можна не брати до уваги загальновизнаний факт: подолання існуючого формалізму у знаннях учнів потребує встановлення правильного співвідношення між теоретичним рівнем навчального матеріалу, розвитком логічного мислення та формуванням в учнів знань й умінь прикладного характеру.
Прикладна спрямованість навчання математики формує в учнів розуміння математики, як методу пізнання та перетворення оточуючого світу, який має розглядатися не тільки областю застосувань математики, а й невичерпним джерелом нових математичних ідей. Навчання математичного моделювання, застосування математичних знань до розв’язування задач прикладного змісту, що виникають поза межами математики і розв’язуються математичними методами, сприяє зміцненню мотивації навчання, системності, дієвості, гнучкості знань, стимулює пізнавальні інтереси учнів.
Важливою стороною проблеми активізації навчально-пізнавальної діяльності є насамперед соціальний аспект. У навчальній програмі з математики зазначено, що загальна середня освіта має забезпечувати розвиток та соціалізацію особистості учнів, формування їхньої національної самосвідомості, загальної культури, світоглядних орієнтирів, екологічного стилю мислення і поведінки, творчих здібностей, дослідницьких навичок і навичок життєзабезпечення, здатності до саморозвитку та самонавчання в умовах глобальних змін і викликів.
Крім того, варто зазначити про актуальність таких сучасних методик та технологій як розвиток критичного мислення і проблемне навчання, Case-технології, коучинг, реалізація між предметних зв’язків, змішане навчання тощо, що є засобами формування уявлення про прикладне значення математичних знань та математичних компетентностей учнів, та стимулюють розвиток їхніх пізнавальних інтересів та дослідницьких навичок.
Об'єкт дослідження: зміст навчально-пізнавального процесу на уроках математики середньої та старшої школи.
Предмет дослідження: задачі практичного змісту як засіб формування математичної компетентності учнів .
|