Понеділок, 13.05.2024, 23:48
Сайт вчителя математики Гонтар Марини Вікторівни
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [11]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 26
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Мої статті

конструктор уроків

Тема уроку:
Клас:
Дата проведення:
Місце проведення:

Мета уроку:

Дидактична:

 

Ознайомити учнів з …
Сформувати на уроці поняття про…;
Сформувати в учнів уявлення про…;

Формувати та вдосконалювати розуміння поняття, теореми та наслідків з неї, зв’язків

Формувати вміння та навички …

Навчити учнів розв’язувати задачі  за зразком;

Навчити учнів розв’язувати задачі в нестандартних (у дещо змінених) умовах;

Формування системи знань, умінь і навиків на основі міжпредметних зв’язків;

Формування умінь та навиків самоконтролю;

Закріпити способи виконання…;

Розширення і поглиблення знань, умінь і навичок

Надолужити прогалини у знаннях з теми «…»;

Закріплення і вдосконалення знань, умінь і навиків

Узагальнити й систематизувати знання про…;

Перевірити рівень сформованості знань, умінь та навиків, отриманих під час вивчення теми « ».

Виховна:

 

Виховувати інтерес до вивчення математики, потяг до наукової творчості.
 Виховувати розуміння ролі математики в житті, розуміння важливості математичних знань.
 Виховувати загальнолюдські цінності: національну свідомість, повагу до національної культури України, уявлення про математику як невід'ємну складову загальнолюдської культури.
 Виховувати позитивні риси характеру: чесність і правдивість, наполегливість і силу волі, культуру думки і поведінки, відповідальність за доручену справу, ініціативу.
 Виховувати естетичну, правову, патріотичну, екологічну культуру, здоровий спосіб життя.
 Виховувати такі людські якості як: сумлінність, здатність до переборення труднощів, працелюбство.
 Виховувати патріотичну свідомість шляхом ознайомлення учнів з іменами та біографіями видатних учених, що створювали математику, зокрема видатних українських математиків.
 Виховувати дисципліну, звичку до систематичної розумової праці.
 Виховувати зібраність, самовладання, комунікативність ( уміння працювати в колективі ).
 Виховувати позитивне ставлення учнів до навчально-пізнавальної діяльності.
Виховувати уміння сконцентруватися, слухати інших, співпереживати, формувати сприятливий моральний клімат.

Розвивальна:

 

Розвивати інтелект учнів, уміння аналізувати, класифікувати,порівнювати, робити умовиводи за аналогією.
Формувати в учнів загально навчальні вміння: культуру мовлення, чіткість і точність думки, критичність мислення, здатність відчувати красу ідеї, методу розв'язання задачі або проблеми.

· Розвивати алгоритмічну культуру учнів як здатність діяти за заданим алгоритмом а також уміння самостійно конструювати нові алгоритми на основі аналізу й узагальнення послідовності виконуваних операцій і дій, що ведуть до шуканого результату.

· Розвивати вміння працювати самостійно а також самостійно здобувати знання.

· Розвивати логічне мислення, просторову уяву, увагу, пам'ять, розумову активність, інтуїцію, пізнавальну самостійність, пізнавальний інтерес, потребу в самоосвіті, ініціативу, творчість, обґрунтованість суджень.

· Формувати науковий світогляд, розуміння важливості свідомого і міцного володіння системою математичних знань, навичок і умінь, необхідних у повсякденному житті, майбутній трудовій діяльності, достатніх для вивчення інших дисциплін та продовження освіти.

· Формувати уявлення про ідеї і методи математики та її роль у пізнанні навколишнього світу, формувати навички математизації ситуацій.

· Розвивати вміння логічно аргументувати та розвивати тему, формулювати висновок, чітко будувати свою відповідь.

 

 

Тип уроку: 1) урок засвоєння нових знань;

2) урок формування умінь і навичок;

3) урок застосування знань, умінь і навичок;

4) урок узагальнення та систематизації знань;

5) урок перевірки і корекції знань, умінь і навичок;

6) комбінований (змішаний) урок.

Хід уроку:

  1. Організаційний етап.
  2. Перевірка домашнього завдання
  3. Мотивація освітньої діяльності
  4. Актуалізація опорних знань
  5. Засвоєння нового матеріалу
  6. Практичне закріплення вивченого матеріалу
  7.  Формування вмінь та навичок
  8. Вдосконалення вмінь та навичок
  9. Підсумок уроку

             Вправа «Мікрофон»
             Вправа «Взаємоопитування»
             Рефлексія

  1. Домашнє завдання

 

Категорія: Мої статті | Додав: kaktus (26.06.2018)
Переглядів: 245 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Пошук
Калькулятор
Погода
Корисні посилання
Copyright MyCorp © 2024uCoz