Тема уроку:
Клас:
Дата проведення:
Місце проведення:
Мета уроку:
Дидактична:
|
Ознайомити учнів з …
Сформувати на уроці поняття про…;
Сформувати в учнів уявлення про…;
Формувати та вдосконалювати розуміння поняття, теореми та наслідків з неї, зв’язків
Формувати вміння та навички …
Навчити учнів розв’язувати задачі за зразком;
Навчити учнів розв’язувати задачі в нестандартних (у дещо змінених) умовах;
Формування системи знань, умінь і навиків на основі міжпредметних зв’язків;
Формування умінь та навиків самоконтролю;
Закріпити способи виконання…;
Розширення і поглиблення знань, умінь і навичок
Надолужити прогалини у знаннях з теми «…»;
Закріплення і вдосконалення знань, умінь і навиків
Узагальнити й систематизувати знання про…;
Перевірити рівень сформованості знань, умінь та навиків, отриманих під час вивчення теми « ».
|
Виховна:
|
Виховувати інтерес до вивчення математики, потяг до наукової творчості.
Виховувати розуміння ролі математики в житті, розуміння важливості математичних знань.
Виховувати загальнолюдські цінності: національну свідомість, повагу до національної культури України, уявлення про математику як невід'ємну складову загальнолюдської культури.
Виховувати позитивні риси характеру: чесність і правдивість, наполегливість і силу волі, культуру думки і поведінки, відповідальність за доручену справу, ініціативу.
Виховувати естетичну, правову, патріотичну, екологічну культуру, здоровий спосіб життя.
Виховувати такі людські якості як: сумлінність, здатність до переборення труднощів, працелюбство.
Виховувати патріотичну свідомість шляхом ознайомлення учнів з іменами та біографіями видатних учених, що створювали математику, зокрема видатних українських математиків.
Виховувати дисципліну, звичку до систематичної розумової праці.
Виховувати зібраність, самовладання, комунікативність ( уміння працювати в колективі ).
Виховувати позитивне ставлення учнів до навчально-пізнавальної діяльності.
Виховувати уміння сконцентруватися, слухати інших, співпереживати, формувати сприятливий моральний клімат.
|
Розвивальна:
|
Розвивати інтелект учнів, уміння аналізувати, класифікувати,порівнювати, робити умовиводи за аналогією.
Формувати в учнів загально навчальні вміння: культуру мовлення, чіткість і точність думки, критичність мислення, здатність відчувати красу ідеї, методу розв'язання задачі або проблеми.
· Розвивати алгоритмічну культуру учнів як здатність діяти за заданим алгоритмом а також уміння самостійно конструювати нові алгоритми на основі аналізу й узагальнення послідовності виконуваних операцій і дій, що ведуть до шуканого результату.
· Розвивати вміння працювати самостійно а також самостійно здобувати знання.
· Розвивати логічне мислення, просторову уяву, увагу, пам'ять, розумову активність, інтуїцію, пізнавальну самостійність, пізнавальний інтерес, потребу в самоосвіті, ініціативу, творчість, обґрунтованість суджень.
· Формувати науковий світогляд, розуміння важливості свідомого і міцного володіння системою математичних знань, навичок і умінь, необхідних у повсякденному житті, майбутній трудовій діяльності, достатніх для вивчення інших дисциплін та продовження освіти.
· Формувати уявлення про ідеї і методи математики та її роль у пізнанні навколишнього світу, формувати навички математизації ситуацій.
· Розвивати вміння логічно аргументувати та розвивати тему, формулювати висновок, чітко будувати свою відповідь.
|
Тип уроку: 1) урок засвоєння нових знань;
2) урок формування умінь і навичок;
3) урок застосування знань, умінь і навичок;
4) урок узагальнення та систематизації знань;
5) урок перевірки і корекції знань, умінь і навичок;
6) комбінований (змішаний) урок.
Хід уроку:
- Організаційний етап.
- Перевірка домашнього завдання
- Мотивація освітньої діяльності
- Актуалізація опорних знань
- Засвоєння нового матеріалу
- Практичне закріплення вивченого матеріалу
- Формування вмінь та навичок
- Вдосконалення вмінь та навичок
- Підсумок уроку
Вправа «Мікрофон»
Вправа «Взаємоопитування»
Рефлексія
- Домашнє завдання
|