Сценарій фрагменту року (на семінар)
Математика, 6-А клас
Тривалість: 20 хв
Тема: Розв’язування вправ
Мета уроку: під час роботи над розв’язуванням практичної задачі повторити та узагальнити методи вимірювання та обчислення геометричних величин; вміння виконувати дії першого та другого ступеня з десятковими дробами, округлення чисел, розв’язування задач на відсотки; виявити прогалини в знаннях та вміннях учнів, за наявності прогалини усунути; виховувати розуміння ролі математики в житті, розуміння важливості математичних знань, комунікативність, уміння працювати в колективі; розвивати алгоритмічну культуру учнів як здатність діяти за заданим алгоритмом а також уміння самостійно конструювати нові алгоритми на основі аналізу й узагальнення послідовності виконуваних операцій і дій, що ведуть до шуканого результату.
Тип уроку: узагальнення та систематизації знань та вмінь.
Хід уроку:
I. Оголошення теми уроку
Відгадування ребусу
II. Створення атмосфери, мотивація
Бесіда
III. Актуалізація базових знань
Вправа «Знайди помилку»
Встанови відповідність (робота з малюнком)
Тестове завдання
IV. Постановка проблемного питання
Постановка проблемного питання (ознайомлення з умовою задачі)
V. Пошуки шляхів розв’язування проблемного питання
Мозковий штурм
Побудова алгоритму розв’язку задачі
VI. Поділ на пари/розподіл обов’язків
Поділ на пари/розподіл обов’язків
VII. Розв’язування проблемного питання
Розв’язування математичної задачі методами математичного моделювання
Презентація та захист свого розв'язку
VIII. Підсумки уроку
Вправа "Кошик маиематичних знань"
СЦЕНАРІЙ
ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДО УРОКУ
|