Вівторок, 14.05.2024, 03:05
Сайт вчителя математики Гонтар Марини Вікторівни
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [11]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 26
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Мої статті

YouTube як засіб навчання

YouTube як засіб навчання

    На сучасному етапі розвитку освіти вже не достатньо використовувати лише традиційні засоби навчання. До того ж, теперішні, так би мовити, «комп’ютерні» діти набагато краще орієнтуються у технологічному просторі, із більшим розумінням сприймають знання, надані за допомогою ІКТ-технологій.
    На вчителів це, звичайно, покладає додаткову відповідальність: адже окрім володіння предметними знаннями, методикою викладання, учитель повинен мати і достатній рівень володіння цифровими технологіями, орієнтуватися у інтернет-просторі.
    Можливостей використання різноманітних програмних засобів та  інтернет-ресурсів безліч. Разом з тим, постійно зростає і потреба у вирішенні тих чи інших завдань саме завдяки сучасним технологіям та інноваційним методам.
    Я ж у своїй роботі досить успішно використовую такий ресурс як YouTube і пропоную вашій увазі приклад використання цього додатку як засобу навчання.
Часто виникає потреба індивідуальної роботи з учнями чи то з метою поглибленого розгляду матеріалу, чи то з метою його повторення. Нажаль, можливість для цього є далеко не завжди. Минулого навчального року таку проблему довелося вирішувати й мені. Для більш ретельної підготовки до ДПА з математики учнів, що навчаються на достатньому та високому рівні, необхідно було повторити тему «Розв’язування задач шляхом математичного моделювання». Але оскільки потреба у цьому була лише для 20% учнів класу, то довелося шукати інші шляхи розв’язування даної проблеми. З метою розвантаження учнів і було створено цикл відео уроків на YouTube-каналі https://www.youtube.com/channel/UCfcpYGTQsbT9_Ig0SMig-Xg?View _as=subscriber . Ці відео учні могли проглянути у зручний для них час, а за необхідності і кілька разів (весь урок чи окремий його фрагмент).

    Для запису освітніх кліпів були використані мобільний телефон та програма oCam. Шляхом спроб та помилок було визначено оптимальні способи створення відеороликів. Подібні відео-уроки можуть бути застосовані для реалізації методики змішаного навчання (перевернутий клас), дистанційного чи індивідуального навчання. Сучасні технології та програмне забезпечення дозволяє проводити навіть групові он-лайн заняття: ClickMeeting, Zoom, Skype тощо.
    Кількість технологічних новацій щороку збільшується у геометричній прогресії. Тому сучасний вчитель має обов’язково оволодівати сучасними засобами навчання. Діти покоління Z не будуть підлаштовуватися під нас, тому змінюватися та вдосконалюватися маємо саме ми. І з цією метою ми просто змушені використовувати кожен шанс цифрового лікбезу.

Категорія: Мої статті | Додав: kaktus (29.03.2019)
Переглядів: 257 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Пошук
Калькулятор
Погода
Корисні посилання
Copyright MyCorp © 2024uCoz